Blogger Widgets

2013. július 14., vasárnap

Cassie interjú


Sziasztok!

A TMI Source oldal szerkesztője ott volt Londonban Cassie dedikálásán, és készített vele egy interjút. Mielőtt megnézitek a videót, szólok, hogy CP2 spoileres egy bizonyos részen:

Íme:



Először is, Cassie, nagyon szépen köszönjük, hogy beleegyeztél ebbe az interjúba a TMI Source oldallal. Az első kérdésünk: Mielőtt lement Magnus szereposztása, nagyon kitartó voltál, hogy ázsiai színész legyen – még mindig emlékszem a tavalyi dedikálásodra Londonban –, és nagyon sok az elvárás a Hamuváros színészekkel kapcsolatban is. Vannak jelenetek, amiknek muszáj benne lennie a filmben?

Cassie: Nos, bár nyilván elmondom a javaslataimat, de végül is nincs befolyásom az egész filmre, de azt hiszem, Maia válogatása. Maia a könyvekben félig afroamerikai, félig fehér, szóval remélhetőleg találnak egy ilyen vagy egy fekete színésznőt, hogy eljátszhassa, Raphaelnek pedig spanyolt, szeretném, ha spanyol játszaná. Ezeken kívül nem igazán vannak vezérelveim a többi szereplő válogatását illetően, kíváncsi vagyok, kiket választanak, és persze vannak jelenetek, amiket nagyon szeretnék, ha benne lennének. Imádom a jelenetet, ahol Simon megharapja Jace-t a hajón. Nagyszerű jelenet a kapcsolatuk tekintetében, mert ez az első alkalom, amikor tényleg

Sarah: Összekapcsolódnak, átölelik egymást...

Cassie: Összekapcsolódnak, átölelik egymást a hajó fenekén. Az első és egyetlen alkalom, amikor ez megtörténik. De ez az első alkalom, hogy Jace fontosnak tartja Simont, és valakit, aki fontos Clary számára úgy általában. Szóval tényleg remélem, hogy nem vágják ki ezt a jelenetet valami homoszexuális pánikolás miatt, mert szerintem egy jó jelenet.

Cat (TMI Source): Jó lenne látni Alecet és Magnust is a kocsin, és persze a Tündérek udvarát.

Cassie: Ó, persze! Említenem kellett volna! Csak emiatt nem aggódom, mert tudom, hogy a forgatókönyvíró nagyon szereti Alec és Magnus kapcsolatát, és úgy érzem, benne lesz, de tényleg nagyon szeretném látni a jelenetet, amikor a kocsin Alec azt mondja: "Fogd meg a kezem, használd az erőmet." Nagyon remélem, hogy benne lesz.

Cat: Nagyon jó lenne!


CP2 SPOILER!!!!!!!!!!!!!
Szóval, a Clockwork Princess befejezése keserédes és meglepő, mert nem sok szereplő halt meg. És azt mondtad, vannak rosszabb dolgok a halálnál. Ez a rosszabb a halálnál dolog megtörténik majd Mortal Instruments szereplőkkel is, vagy ők tényleg meghalnak, és mi vár a szereplőkre úgy általában?

Cassie: Azt hiszem, van egyfajta keserédesség a Clockwork Princessben, ami nagyon más, mint a Mennyei tűz városa, mert a Clockwork Princessnek olyan főszereplője van, aki halhatatlan, és azt gondolom, az olyan szereplők története, akik nem halnak meg és örökké élnek, magában hordozza a tragédiát. Úgy értem, Shopenhauer mondta, hogy a halhatatlanság egy nagy hiba állandósulása. És úgy érzem, hogy van egy nagy hiba, valamiféle átok, ami Tessát és Magnust sújtja, hogy az embereket, akiket szeretnek, el fogják veszíteni, és ez volt, amiről a Clockwork Princess vége szólt. Úgy értem, elvesztettük Jessamine-t, ami szomorú, de az egyik olyan szituáció volt, amikor az emberek megkérdeztek, hogy "Will meg fog halni?", én meg arra gondoltam, hogy "Nos, igen." Úgy értem, meghal. Meghal a könyvben, a könyv lapjain. De hogyha azt mondom, igen, akkor valami teljesen másra fogtok gondolni, mint ahogy értem, mert míg Will meghal és látjuk meghalni, teljes életet él, és 80 évesen hal meg.

Cat: Én úgy sírtam.

Cassie: Attól, hogy így helyes, még szomorú! Szóval ezt a kérdést nagyon nehéz volt megválaszolni, és úgy éreztem, ez az egyik olyan, amire nem lehet válaszolni, ha nem olvastad a könyvet. És úgy érzem, a Mennyei tűz városában, mivel a szereplők halandóak, minden sokkal azonnalibb, a veszteségük azonnali, a tapasztalataik azonnalik, szóval azt gondolom, hogy a könyv szomorú lesz, vannak veszteségek, mert háború van. De máshogy fog hatni, mint a Clockwork Princess.

Sarah: Szóval nem fogsz előreugrani és hagyni, hogy Jace Clary karjai közt haljon meg 80 évesen? Ő meg: "Ó, ez szomorú, de nagyon öreg vagyok, másrészről viszont most már Árnyvadászok vannak az űrben."

Cassie: Arra gondoltam, hogy ha előreugranék, amikor Jace 80, kb. 2090 lenne, és Clary azt mondaná: "Nos, a robot uraságok, akik most a világunkat uralják nagyon szomorúak lesznek a halálod miatt." Nem akartam science fictiont írni, szóval nem megyünk majd ennyire előre.

CP2 SPOILER VÉGE!!!!

Az Árnyvadász kódex október 29-én jelenik meg, és együtt dolgoztál rajta a férjeddel...
Cassie: Igen, ő is itt van. Gyere ide egy percre!

Sarah: Ideülhetsz közénk, míg megbeszélitek, milyen házastársi harmóniában együtt dolgozni.
Igazából nagyszerű, hogy téged is megkérdezhetünk az interjúban. Szóval az Árnyvadász kódex október 29-én jelenik meg, és együtt dolgoztatok rajta. Tudsz annyit az Árnyvilágról, mint Cassie? Mit olvashatunk majd a Kódexben?

Josh: Nos, tudok annyit az Árnyvilágról, mint te?

Cassie: Néhány dologról többet tudsz.

Josh: Te tudsz dolgokat, amik még nem történtek meg, és amiket még nem írtál meg. Most már én is sokat tudok, elkezdtem magam köré gyűjteni a könyveket, és hónapokat töltöttem azzal, hogy különböző post-it csíkokat ragasztgattam beléjük, megjelöltem mindent, ami érdekes volt a könyvekben, aminek köze volt a világépítéshez.

Cassie: Színet társított hozzájuk, azt hiszem.

Josh: Igen, színeket.

Cassie: Zöld a mitológiának, kék a szörnyeknek, lila a fegyvereknek, tudjátok.

Josh: Igen, elég bonyolult lett. Azt hiszem, ami lesz, az sok rendezett információ a könyvekből, dolgok, amik nincsenek is benne a könyvekben, és olyan extra információk, amik nem jelennek meg, mert valamelyik főszereplőhöz kapcsolódnak. Sok gyönyörű kép, és nagyon izgatott vagyok az illusztrációkkal kapcsolatban, és a kézzel írott jegyzetekkel kapcsolatban, amiket néhány Mortal Instruments szereplő írt.

Cassie: Igen, ez Clary példánya a Kódexből, szóval vannak kommentek tőle.

Josh: Szóval telerajzolta meg írta az egészet, és Simon is rátette a kezét...

Cassie: Egyszer-kétszer.

Josh: Egyszer vagy kétszer, és bele is írt egy kicsit, és nyilvánvalóan Jace is megjelölte, szóval...

Cassie: Nagyon aranyos!

Cat: Oké, fantasztikus! És akkor az utolsó kérdés, mert kifutunk az időből.


23 millió példányt adtak el világszerte a könyveidből. Ha visszamehetnél arra a pillanatra, amikor írni kezdted a Csontvárost, mint mondanál a fiatalabb önmagadnak? Csináljon valamit másként?
Cassie: Ó, istenem! Úgy értem, biztos mondanék magamnak apróságokat, amiket megváltoztatnék, de azt hiszem, azt mondanám magamnak, hogy... Tudjátok, mit írók vagyunk, van egy olyan szokásunk, hogy akármikor kinyitunk egy könyvet, hibát látunk benne, akármikor hallunk valami negatívat a könyvről, arra koncentrálunk. És megpróbálnám elmondani magamnak, hogy minden rossz dologra jut 300 csodálatos fantasztikus emberektől, mint amilyenek ti is vagytok, és az emberek Tumblr-en, és hogy ne csak a rossz dolgokra emlékezzek. Használd ki az időt, hogy értékeld a jó dolgokat! Ezt tanácsolnám magamnak!

Cat: Ez egy nagyon jó tanács! Nagyon köszönjük az interjút!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets