Blogger Widgets

2013. július 20., szombat

Bemutatkozás


Sziasztok!

Először is nagyon szépen köszönöm Deszy-nek, hogy megtisztelt azzal a nagyszerű lehetőséggel, hogy az oldal adminjává tett, és immáron én is segíthetem a munkáját! Ígérem, hogy minden tőlem telhetőt megteszek új infók, képek, és egyéb árnyvadászos dolgok tekintetében. Igyekszem minél több érdekességet hozni. :)

És egy kis bemutatkozás:
Lilla vagyok, de a legtöbben valószínűleg Ramónaként ismertek, mivel facebookon azt a nevet használom (ennek a magyarázata hosszú, de a lényeg, hogy mind a két névre hallgatok, szóval nyugodtan hívhattok Ramónának/Raminak vagy éppen Lillának). 
Két éve lettem Árnyvadász, és azóta tántoríthatatlan vagyok. A Cassie által teremtett világ teljesen és egyben végérvényesen elvarázsolt, magába szippantott. Imádom őket!
Szabadidőmben pedig blogolok, irkálok, és természetesen falom a könyveket.

Ha bármilyen kérdésetek van, akkor megtaláltok facebookon, molyon vagy a saját blogomon is. Amiben tudok, szívesen segítek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets