Blogger Widgets

2015. június 19., péntek

#AveAtqueVale


Sziasztok!

Azok, akik még nem olvasták végig A hercegnőt, most fogják be a fülüket, csukják be a szemüket, és semmiképp ne olvassák tovább a bejegyzést! :)

Szóval, ma június 19-e van, Will Herondale halálának évfordulója. A külföldi rajongók indítottak egy kezdeményezést, melynek keretében a mai napi Willre emlékezünk, az #AveAtqueValeWillHerondale hashtaggel. 

Sokat gondolkoztam, de végül úgy döntöttem, az oldalon nem fogok ebből különösebb posztrohamot tartani. Két okból: egyrészt a fenti kezdés miatt, ugyanis ez a téma meglehetősen spoileres azok számára, akik még nem vetették bele magukat a Pokoli szerkezetekbe (és azért azt hiszem, vannak ilyenek az oldalon szép számmal), másrészt mindig is úgy gondoltam, a szeretteink születését és életét, nem pedig a halálát ünnepeljük. Tudom, emléknap, de sokkal szívesebben posztolnék Willről, aki az egyik nagy kedvencem, és igen, én Team Will voltam, a születése napján, mint a haláláén. 

Mindenesetre az kétségtelen, hogy Will megérdemli, hogy foglalkozzunk vele, szóval ha valakinek van kedve, hajrá! A Facebookon azért nem kizárt, hogy megosztok vele kapcsolatos dolgokat, szóval érdemes lesz nézegetni. :)

Addig is én egy szuper fanartot hoztam róla:


Forrás

1 megjegyzés:

  1. Drágám... :) Nem tudom, ilyenkor mit lehet mondani, de szép élete volt. :)

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets