Blogger Widgets

2015. március 27., péntek

Újabb Árnyvadász sorozat hírek!


Sziasztok!

Cassie válaszolt egy sor kérdésre a Twitteren. Azt már írtam korábban, hogy Los Angelesben van, hogy találkozzon a sorozat készítőivel, és most már konkrét válaszokkal is tudott szolgálni. Hozom a tweetek fordítását:

Találkoztam az Árnyvadászok show íróival. 

Holnap újabb találkozóim lesznek, túl sokat nem mondhatok, de minden jól ment.

Hamarosan meg tudom majd mondani, mikor kezdődik a forgatás, és mikor kezdik majd vetíteni. 

Annyit mondhatok, hogy a forgatókönyvé s a többi, ami körbejár az interneten, nem igaz, nincs semmilyen Natalie. :)

Még nincs szereposztás, zajlik a casting. 

Egy párat láttam is. :)

Még nem olvastam a végleges forgatókönyvet. (Már amennyire ilyesmi létezik.)

Ó, és feltétlenül lesz Magnus-Alec románc. Megvan az ígéret. :)

Szerinted sok időbe telik majd, hogy ennél többet megtudjuk a forgatókönyvről, szereplőkről stb. - Nem, nem lesz sok idő.

A korral kapcsolatos dolog igaz? Mármint hogy idősebbek lesznek? Igen. 

Tudod, mennyivel idősebbek? Két évvel, azt hiszem.

3 megjegyzés:

  1. Eddig így tetszenek a dolgok! Mindenki szorítson, hogy jó színészeket találjanak a szereplőkhöz!!

    VálaszTörlés
  2. Kezdek bizakodni a sorozatot illetően :D Remélem Magnus megtestesítőjét (Godfrey Gao-t) megtartják, ő tökéletes Magnus Bane volt számomra! :D

    VálaszTörlés
  3. Jace is maradhatna,szerintem ô tökéletes volt.tudom hogy sokaknak nem tetszett de én pont így képzeltem el.és volt benne valami amitôl már nem is embernek látszott hanem félig angyalnak(részletkérdés hogy a filmben az is volt de Jamie a valóságban is olyan)

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets