Blogger Widgets

2015. március 18., szerda

Mi van a magyar megjelenésekkel?


Sziasztok!

Mivel folyamatosan kapom a kérdéseket a magyar megjelenésekkel kapcsolatban, gondoltam, egyszerűbb, ha gyorsan leírom egy posztban, amit tudok. 

Tales from the Shadowhunter Academy
A kiadó 1000%, hogy tud a novellák létezéséről, már többször mutattam nekik, a legutóbbi válasz alapján érkeznek magyarul is, de arról egyelőre nem tudok semmit mondani, hogy mikor és hogy egyben vagy a Bane krónikákhoz hasonlóan novellánként jelennek-e majd meg. 

The Shadowhunter's Codex
A kiadó szintén tud a könyvről. Most már körülbelül a megjelenés előttől időről-időre felvetem a kérdést, mostanában havonta-kéthavonta. Legutóbb egy sor képpel is megbombáztam a kiadót és szerencsére többen pozitívan reagáltak a kiadó munkatársai és a bloggerek közül. Az volt a válasz, hogy utánanéznek. Ebből még bármi lehet, tehát ennél konkrétabbat erről sem tudok mondani, én mindent megteszek, hogy meggyőzzem a kiadót. (Esetleg érdemes lehet rágni a fülüket a közösségi oldalakon is, hogy lássák, lenne igény a könyvre. Illetve nyilván azzal is tudjátok támogatni a kiegészítő kötetek megjelenését, ha az eddigieket [Bane novellák, filmes könyvek] megveszitek, mert az is egyfajta igénykifejezés.)

Lady Midnight
Na ez az, amiről még nagyon-nagyon korai kérdezni. Még az angol nyelvű megjelenési időpont sincs kőbe vésve, így magyar megjelenésről kérdezni rettentő korai. Hogy a kiadó már megvette-e a jogokat, azt nem tudom, mindenesetre 99%, hogy attól tartunk nem kell, hogy az Árnyvadász regények nem jelennek meg magyarul. De a megjelenési időpont rettentő sok mindenen múlik. (Pl. azon is, hogy akkor épp, amikor a kiadóhoz befut a fordítanivaló, Kamper Gergely épp dolgozik-e valamin, hogy csak egyet említsek.) 
Az eddigiek alapján ha a jelenlegi angol megjelenés marad, én valahová 2016 őszére-telére lőném be a megjelenést, legkésőbb a karácsonyi megjelenési időszakra. De ez csak tipp a részemről, az eddigiek alapján.

1 megjegyzés:

  1. Az a baj, hogy én a Mennyei tűznek még csak az elején lévő kis prológust olvastam el és már ez alapján tökre tetszik nekem az Emma féle történetszál xD Szóval alig tudom kivárni :D

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets