Blogger Widgets

2014. június 23., hétfő

Az utolsó meglepi! - Extra!


Sziasztok!

A végére érkeztünk az ünneplést hetének, ezért ma az utolsó részletet osztom meg a Mennyei tűz városának fordításából.

Viszont ígértem, hogy az utolsó nap valami extrára számíthattok. Szóval maradjunk annyiban, hogy előbb rosszul írtam, helyes lett volna részleteket írnom.

Ugyanis ma két részletet kaptok! Egyet, a szokásos módon, és egy hosszabbat a prológusból! (A prológus részletével együtt pedig a köszönetnyilvánítást is elolvashatjátok. Végtére nekünk szól. :D)

Szóval akkor a rendes részlet:

Nagyobb méretért katt!

És akkor az extra:

Nagyobb méretért katt!

Remélem, tetszett a meglepetés. Tudom, hogy nem válaszoltam a hozzászólásokra, kérlek, ne haragudjatok, sajnos mostanában elég elfoglalt vagyok, mert a napi 8 órás munka mellé picit nehezebb bepasszírozni a két blogot az időmbe. Mindenesetre mindegyiket olvastam, és nagyon-nagyon jól estek, köszönöm szépen! A múlt héten volt néhány nehezebb napom, és ezekkel a kommentekkel mosolyt csaltatok az arcomra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets