Blogger Widgets

2014. március 22., szombat

Hamuváros hírek


Sziasztok!

Ígértem, hogy ha lesz, hozom, és íme. Nem nagy dolog, de...

A poszt két részből áll. Először is, Amerikában a következő matricákkal árulják a Hamuvárost:


A sárga matricán a felirat: Coming soon in the cinema, azaz kb. Hamarosan a mozikban.


A hír másik része:

A szingapúri Yahoo lehozott egy cikket Godfrey-ről, amelyben azt írják, hogy a tajvani-kanadai színész, Godfrey elárulta nekik, hogy valamikor ebben az évben Amerikába utazik, hogy elkezdje a tavalyi Csontváros folytatásának forgatását. (Godfrey egyébként a cikk szerint azt is elárulta, hogy a Magnus szerepében való visszatérés mellett más hollywoodi felkéréseket is kapott.)


Ezek jó hír, a matrica pedig jó jel, de azért még mindig óvatosságra intenék mindenkit. Ne várjuk azt, hogy rögtön holnap kezdődik a forgatás. Bár novemberben tavaszra ígérték a kezdetét, azóta már Lily és Kevin azt mondták, fogalmuk sincs, mi van vele és Cassie is ugyanezt írta. Mindenesetre reménykedjünk, hogy ez egy nagyon friss infó, azért nem tudták még akkor.

6 megjegyzés:

  1. Remélem, hogy ez igaz ès tényleg hamarosan elkezdik! Olyan szomorú voltam, amikor megtudtam, hogy csúszik a forgatás, pláne ennyire, de ez most reményt adott. ;)

    VálaszTörlés
  2. Én már réges-rég lemondtam arról, hogy egyszer a mozi vásznon láthassam a CoA-t erre! Felcsillant a remény :')

    VálaszTörlés
  3. De jó lenne! A kislányon aki 6 éves, rágja mindennap a fülemet hogy mikor lesz a "Csontváros 2." rész.♡ És persze én is várom már!!!!! Reméljük a legjobbakat

    VálaszTörlés
  4. nagyon várom már csontváros is nagyon jóóóó volt filmben is könyvben is... ;) de a hamuvárosra kíváncsi leszek milyen leszzz..... ☺

    VálaszTörlés
  5. Várni én is várom. Csak félek, hogy ezt is annyira át fogják írni, mint az első részt:((( Bár a film miatt kezdtem el a könyvet és 1 hét alatt kiolvostam az egészet. :)
    Nem lehet tudni, hogy az új könyv mikor jelenik meg magyarul?

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets