Blogger Widgets

2013. április 27., szombat

Kevin Zegers interjú


Sziasztok!

Itt egy újabb videó Kevin Zegers (Alec) The Colony című filmjével kapcsolatban. Beszúrni sajnos nem tudom, de ezen a linken megtaláljátok: http://www.tribute.ca/interviews/kevin-zegers-the-colony/star/52474/




Voltunk a WonderConon, ami megelőzi a Comic Cont, amit majd júliusban csinálunk. Többen olvasták a könyvet, mint ahány emberrel egész életemben találkoztam. Ez egy nagy film, sok pénzt költöttek rá, és van már egy alap rajongótábor. 

Ha elkezdesz azon gondolkozni, hogy az emberek mit gondolnak a szereplőről, akit megformálsz, valamiféle furcsa verzió mellett kötsz ki, ami száz különböző dolog keveréke lesz. Amiért szeretem a filmet az az, hogy szerettem ezt a karaktert, és mert a karakter eljött hozzám - mert voltam a meghallgatáson és minden olyan gyorsan történt. Fel sem fogom igazán, hogy mi történik éppen, annyira nagy az egész. Beszélnek nekünk a turnéról, és nem vagyok ehhez hozzászokva, nekem ez csak egy film volt. És nagy film lett belőle, és nem annyira koncentráltam arra, hogy a rajongók mit várnak.  

Furcsa, hogy az emberek már most elemezgetik a dolgokat, amit még nem is láttak, de tök jó. Mert az emberek izgatottak. Nagyon izgatottak vagyunk, hogy az emberek lássák végre, és hatot akarunk csinálni. Jó film. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets