Blogger Widgets

2014. augusztus 18., hétfő

Lily a Hamuváros filmről


Sziasztok!

Lily a spanyol Yo Dona magazinban beszélt egy kicsit a Hamuváros filmről. 

Idézem:

"Ez a nagy kérdés, de az igazság az, hogy fogalmam sincs, lesz-e folytatás. Ez az üzlet olyan rejtélyesen működik, hogy nehéz megjósolni egy film jövőjét. Túl sok benne a politika, úgyhogy csak türelmesnek kell lenni és hagyni, hogy menjenek a dolgok a maguk útján. Azóta két filmet leforgattam, és mindkét projekttel boldog vagyok."

Szóval ahogy a napokban beszélgettem is róla néhány emberrel: nem tudunk semmit, csak várni.

5 megjegyzés:

  1. Habár szomorú, de szerintem nem lesz film - pedig mennyire örültem volna neki...!
    Azok után, hogy már többször is kitűzték a forgatás kezdetének dátumát, semelyikből sem lett semmi. :(
    Persze én még reménykedek.

    VálaszTörlés
  2. Én úgy tudom, hogy lesz folytatás!!

    VálaszTörlés
  3. Én is kevés esélyt látok rá, hogy megcsinálják a Hamuváros filmet is. Már túl régóta nem kaptunk semmilyen hírt, és még a színészek sem tudnak semmit. Pedig én szívesen megnéztem volna :/

    VálaszTörlés
  4. A remény hal meg utoljára. Én azért várom a folytatást. De egy kicsit off megjegyzésem/kérdésem lenne. Csak én vettem észre, hogy a Csontváros filmben benne van a rettenthetetlen rúna?

    VálaszTörlés
  5. http://starity.hu/magazin/42017-szeptembertol-forgatjak-a-hamuvarost/

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets