Blogger Widgets

2015. augusztus 28., péntek

Michael Wayland él?!


Sziasztok!

A cím igaznak tűnik, és ezzel el is indult egy újabb Árnyvadász-kiakadás hullám. Őszintén? Nem tudom hibáztatni a fanyalgókat.


Mindenesetre hogy a tényekre szorítkozzunk: felkerült az internetre egy újabb meghallgatásos videó, amiben Michael Wayland szerepére próbálkozott be épp valaki. Ez még önmagában lehetne akár visszatekintés is. Sajnos magát a videót már nem láttam, és megosztani sem tudom, mert közben levédték jelszóval, mindenesetre valószínűleg nem fiatal srác volt az illető, aki próbálkozott. Ugyanis a hírek szerint a sorozatban Michael Wayland él, és - tessék kapaszkodni - még ismeri is Jace-t! 

Aki harakirit szeretne elkövetni a hír hallatán, csatlakozhat hozzám. És tudom, negatív vagyok, de most már nem bírom idegrendszerrel a változtatásokat... Azt hiszem, csatlakozom a Fangirlish oldalhoz, és én is le fogom írni az érzéseimet, bár nagyjából egyetértek azzal, amit a linkelt bejegyzésben olvashattok.

10 megjegyzés:

  1. Kérlek, kérlek, kérlek!!!!! Nem akarom, hogy elrontsák a kedvenc sorozatomat egy idióta összevisszasággal! A szereplőkkel már megbarátkoztam nagyrészt, de ilyet!!!! Lehet,hogy így akarják elérni, hogy húzzák az időt, hogy Jace és Clary miért nem jön rá hamarabb, hogy "testvérek"! Mivel hát ugye Valentine-t is látjuk! Tehát valószínűleg találkoznak! És azt senki se mesélje be, hogy Jace nem emlékezne rá, hogy 10 évesen hogy nézett ki az apja! Ebben lesz valami nagy csavar! Még jól is elsülhetne, ha pl. ezeket a változtatásokat nem emelik ki nagyon a sorozat menete során! Nincs igazam?

    VálaszTörlés
  2. Na neeeee basszúúús ez komoly??? Könyörgöm h csak vissza tekintés legyen mert ha nem az lesz és ismeri Jace-t is én akkor meghalok!!! Mi lesz ez mááár?? Nem cseszhetik el......

    VálaszTörlés
  3. Na neeeee basszúúús ez komoly??? Könyörgöm h csak vissza tekintés legyen mert ha nem az lesz és ismeri Jace-t is én akkor meghalok!!! Mi lesz ez mááár?? Nem cseszhetik el......

    VálaszTörlés
  4. Na nee!!! Az a céljuk, hogy mindent totálisan elcsesszenek?! Még az apróbb változtatásokkal sikerült negbarátkozzak, de ez már sok! Nagyon remélem, hogy ez csak visszaemlékezés. Ennyi változtatással már lassan felesleges lesz azt mondani hogy a sorozat Cassie könyvei alapján készült...

    VálaszTörlés
  5. Csak engem nem zavar ez a dolog? :D
    Én már úgy állok ehhez a sorozathoz, mint egy fanfiction Cassandra könyvéből. Teljesen elvonatkoztatok az egésztől és egy egészen új dologra számítok!
    Szóval én nagyon várom, hogy mi lesz ennek a fordultnak a vége!

    VálaszTörlés
  6. Oké. Én már Lydia Branwellnél annak a határán voltam hogy felálljak a géptől, és a falba kezdjem el verni a fejemet. Most meg még ez is... A többi változtatást eddig elviseltem, de ezen kettőn most kiadtam. Most komolyan, talán nem is az a céljuk, hogy befusson a sorozat, hanem hogy minket, lelkes rajongóit Cassie könyveinek idegileg teljesen kikészítsék.. :3

    VálaszTörlés
  7. Na ne hogy már! Michael Wayland szerintem eleve azért lett beleírva hogy halott legyen...És akkor Jace-el most mi van? Csak kiképzésen van Lightwoodéknál, vagy most akkor hogy lesz Jace Valentine fia? Vagy akkor már eleve nem is Waylandnek fogják hívni? Na jó én ezt nem tudom elviselni. Deszy; rendezzünk Harakirit...

    VálaszTörlés
  8. Michael Wayland él?! Ebből aztán fogalmam sincs mit akarnak kihozni. Úgy érzem, hogy ezek a változtatások egyre nagyobb hülyeségek, és teljesen feleslegesek. Már azt is elég nehéz volt megemésztenem, hogy Alecnek barátnője van. Most meg még ez is. Mi lesz így ebből a sorozatból?! Lehet nagyon gonoszan fog hangzani, amit most írok, de még néhány ilyen baromság, és azért fogok imádkozni, hogy az első évad után egyszerűen kaszálják el a sorozatot, akkor legalább nem tudják tovább rontani, és megmarad a könyv, ami fantasztikus :D

    VálaszTörlés
  9. én még a sorozatot se támogattam de ez!!!szörnyű hogy el tudják rontani ezt a tök jó könyvet...

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets