Blogger Widgets

2015. augusztus 10., hétfő

Infók Lydia Branwellről


Sziasztok!

Cassie tegnap elég sok kérdésre válaszolt, így került elő az új szereplő, Lydia Branwell is. A következő volt a válasz arra, hogy mégis ki ő és mi a szerepe:

Lydia Branwell egy új szereplő, akit a showra találtak ki. Nem sokat tudok róla azon kívül, hogy köze van Alechez. (Maryse azt akarja, hogy Alec vegye el), ezért megkérdeztem Ed Dectert, és azt válaszolta, hogy Lydiára azért volt szükség, mert "be kellett hoznunk egy kis Idrist az Intézetbe! Szükségünk van a nagyobb képre, ami megvan a könyvekben, a megegyezéssel, és azzal, hogy az eredeti Árnyvadász családok milyen szerepet játszanak az Árnyvadászok történetében, úgyhogy kellett valaki az Intézetbe, aki megtestesíti ezt." 

Azt is elmondta, hogy Alec és Magnus románcához szükség volt valamilyen akadályra. Egy másik író, Angel Dean Lopez pedig azt is elárulta, hogy lány, aki együtt lesz Aleckel (Lydia) nagyon sokban hasonlít rá. 


Hát, nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én ennek most nem örülök túlságosan... Féltem tőle, hogy valami ilyesmi lesz, bár azt hittem, a főszereplőknél akarnak majd szerelmi háromszöget, illetve ha Simont is számítjuk, négyszöget. De ezek alapján a Magnus-Alec-Jace románcba kavarnak bele. Kérdés, hogy ez mennyiben befolyásolja azt, hogy Alec bele van zúgva Jace-be a sztori elején.

12 megjegyzés:

  1. Komolyan, már, amikor megláttam ezt a nőt, már akkor nem tetszett nekem.
    Miért kell ilyen sablon sztorival tönkretenni az egészet? Úgy értem azzal nincs semmi bajom, hogy más családokat is bemutassanak a sorozatban, de ez a "hozzuk össze a meleg fiúnkat egy lánnyal" ez annyira gáz. Még ha Maryse nem is tudja, hogy Alec meleg.
    Pont nem akarom, hogy az egész Malec kapcsolatba belekavarjanak és ebbe Jace is és Magnus exei is beletartoznak, mert az pont úgy van jól, ahogy Cassie megírta!

    VálaszTörlés
  2. Alec-nak barátnője lesz? Ez most komoly?! Ne már!!!!! És mi lesz azzal a résszel, amikor Alec elmegy Magnushoz, és azt mondja neki, hogy még sosem csókolózott, és ezután Magnus megcsókolja?
    Ezt az Alec-Lydia kapcsolatot max akkor tudnám elfogadni, ha Lydiáról kiderül, hogy ő meg a lányokat szereti és ez mindkettőjüknek egy álkapcsolat, hogy nehogy a szüleik megtudják, hogy melegek.

    VálaszTörlés
  3. Álljunk meg egy pillanatra, ez a lány együtt van Alec-kel??? "Maryse azt akarja, hogy Alec vegye el" Én azt hittem, ez úgy fog kinézni, hogy Maryse tesz egy-két apró megjegyzést, hogy "hmm ez a lány olyan csinos és okos, és kisfiam, nem akarod elhívni egy piknikre?" Alec meg elpirul, és "hagyjál már anya" vagy valami. De mégis hogyan jöttek össze? Alec és Magnus egész kapcsolata arra a kontrasztra van felépítve, hogy Alec sosem SOSEM randizott még korábban, Magnusnak meg annyi exe van, hogy megszámolni se tudja. És mit szól ehhez az egészhez Isabelle, aki régóta tudja, hogy Alec meleg? (remélem a sorozatban kiderül, hogyan tudta meg, mert kíváncsi lennék rá) Mert az biztos, hogy Izzy nem menne el szó nélkül a Lydiás dolog mellett. Kivétel hogyha igaz, hogy Lydia is a saját neméhez vonzódik - "aki együtt lesz Aleckel (Lydia) nagyon sokban hasonlít rá." - ez azért sejtet valamit. De akkor is, ennek mennyi az esélye? Húha most kicsit félek ettől.

    VálaszTörlés
  4. "Alec és Magnus románcához szükség volt valamilyen akadályra." Valóban. Mintha nem lenne elég az, hogy a családban senki sem tudja, hogy Alec meleg (kivéve Izzy-t, aki sejti). Mintha nem lenne elég az, hogy Magnus x100 éves boszorkánymester, halhatatlan és jóval tapasztaltabb Alec-nél. Mintha nem lenne elég az, hogy Alec nem tudja elfogadni Magnus halhatatlanságát. Mintha nem lenne elég az, hogy falként magasodik közöttük Magnus múltja, egészen addig, míg Alec meg nem kapja azt a bizonyos "naplót". Komolyan nem értem a sorozat forgatókönyvírókat. Miért kell egy sablon háromszög egy amúgy már jól megírt történetbe???? Vagy Amerikában mindenki akkora gyökér, hogy különben nem fogja tudni felfogni, hogy mennyire nehéz (sőt úgy tűnik, szinte lehetetlen) Magnus és Alec egymásra találása? *fejet csóvál*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan. Amerikában mindenki akkora gyökér. Teljesen szétbarmolnak egy fantasztikusan megírt történetet.
      Eddig minden változtatást elfogadtam. Megértem, hogy ki kell találni új szereplőket, sok új jelenetet kell megírni. Végülis 13x42 percet ki kell tölteni valamivel. De ez, hogy Alec-nek barátnője van, meg még vegye is el?! Ez már nekem sok. Imádom Alec és Magnus kapcsolatát, azt hogy ennél jobban már nem is különbözhetnének egymástól (Alec annyira tapasztalatlan, Magnusnak meg túl sok tapasztalata is van). Nem értem miért kell elrontani :( Ennél már tényleg csak az lenne gázabb, ha szegény Alecnek el is kéne vennie ezt a csajt.

      Törlés
  5. Szerintem pozitívum hogy belerakták a filmbe. És, amúgy azt hallottam hogy csak simán el kell vennie, nincsenek együtt. De különben is ez csak erősíti Alec személyiségét, miszerint, a családért bármit megtesz, hiszen a kötelessége, hogy elvegye. És ez semmilyen módon sem fog szerintem bekavarni abba, hogy eleinte Jace-be szerelmes. Attól még hogy kötelességből el kell vennie, még szerintem ugyanúgy szeretni fogja Jace-t, és mivel Jace meg Clary után fog futni ezért ő meg Magnussal kezd kavarni. És szerintem így legalább több Malec jelenet lesz a sorozatban, pl. mondjuk Alec Magnushoz megy vigasztalódni, hogy Jace se szereti meg Lydiát is el kell vennie. Mert gondoljunk csak bele, kb. 2 Malec jelenet lenne az első évadban, ha végig a könyveket követik.És szerintem elvenni végül úgy sem fogja, szóval valami olyasmire tippelek, hogy pont a templomban fogja bevallani hogy meleg, és nemet mond meg megcsókolja Magnust, az árnyvadászok előtt. Jó ez mondjuk csak kitaláció de simán el tudnám képzelni. Szóval szerintem nem feltétlenül rossz dolog ez. ÉS Magnus meg Alec kapcsolatát szerintem nem nagyon fogja befolyásolni, csak simán arról van szó, hogy a család érdekében egy híres és nagyrabecsült családdal egyesíteni kell a Lightwoodokat. Ennyi. De elvenni végül szerintem tuti nem fogja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Cassie válaszában ez volt: "One of the other writers, Angel Dean Lopez, said the girl Alec was going to be involved with"
      Az involved with kifejezés szerepel, ami romantikus/szexuális kapcsolatot jelent.

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  6. Nem, nem, nem, nem, nem, nem, nem...
    Komolyan??? Alecnek még férfival sem volt dolga, nem még hogy nővel... És ez mit jelen? Biszexet csinálnak Alecból? Egy lánnyal fogja először azt csinálni?
    Én nem értem, hogy miért van erre szükség??
    Akkor miért nem már egyenesen Jace-szel csinál huncut dolgokat az Intézet egyik rejtett zugában?
    A következő mi lesz? Simonnak is beleírnak egy pasit, miután Clary visszautasította, hogy legyen kivel vigasztalódnia?
    Miért kell ennyire kifacsarni a történetet?
    Amúgy meg nem hinném, hogy így több Malec jelenet lesz benne. Ha ezt akarnák, akkor legyen több Malec randi, menjenek el vidámparkba, meleg bárba vagy mit tudom én...
    Komolyan, miért a mi drága Alecünkkel csesznek ki? Az egy dolog, hogy néhol átírják a történetet, mert persze nem lehet minden úgy, mint a könyvekben, de MIÉRT kell az emberi kapcsolatokat is felülértékelni? Valaki mondja már meg!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végre valaki, aki ugyanúgy ki van akarva ezen az egészen, mint én. Alec és Magnus annyira aranyosak együtt. Nem értem miért kell tönkretenni. Kell valami akadály a kapcsolatuk útjába?! Könyörgöm, van éppen elég, nem kell újakat kitalálni. Teljesen hülyeségnek tartom, hogy Alecnek barátnője lesz. Ha meg még szexuális kapcsolat is lesz közöttük, az nálam már az utolsó csepp a pohárban.

      Törlés
  7. Háááát... Ez így naggggyon hitvány lesz.

    VálaszTörlés
  8. Amennyit sikerült kihámoznom a TV wikis oldalából.....elvileg "olyan" kapcsolat nem lesz köztük, ez csak formalitás (http://shadowhunters.wikia.com/wiki/TV:Lydia_Branwell)

    "She will be an obstacle to Magnus and Alec's romance, and Angel Dean Lopez says that Lydia was "a lot like him in personality." Apparently, in her audition, she also stated that she was in love with a "John Blackthorn"."

    Bocsi a linkért, ha nem szabad ><"

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets