Blogger Widgets

2014. augusztus 1., péntek

Új TDA részlet


Sziasztok!

Újabb részletet kaptunk a The Dark Artifices sorozat első részéből, a Lady Midnightból!
Előre szólok, CoHF SPOILER!!!




"Most már oldalról pillantott a lányra. - Szerinted én többé már nem úgy nézek ki, mint egy Árnyvadász?
- Úgy akarsz? - kérdezte Cristina.
- Úgy akarok kinézni, mint a családom - felelte Mark. - Nem örökölhettem a Blackthorn színeket, de kinézhetik úgy, mint egy nephilim, amennyire ez lehetséges. Másrészt szeretnék résztvenni a nyomozásban, nem lóghatok ki. 
Cristina inkább visszafogta magát és nem mondta el Marknak, hogy nincs olyan világ, amiből ő nem lóg ki. - Én segíthetek, hogy úgy nézz ki, mint egy Árnyvadász."


Egy kis részlet, és máris shippelek...

4 megjegyzés:

  1. Nem tudom ezt a Mark-os dolgot követni... Most Mark gonosz Vagy nem? És ha Mark gonosz, és Cristina segít neki, akkor ő is az??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mark nem gonosz. Miért lenne az?

      Törlés
    2. "Mark feléjük pördült. A szeme vak volt, semmit sem látott. - Idehozod elém az ikreket, és újra meg újra megölöd őket vele. Az én Tyom, ő nem érti, hogy nem tudom megmenteni. Idehozod Drút, és amikor nevet, hogy láthatja a mesebeli kastélyt, amit sövények vesznek körül, átdobod a tüskéken keresztül, amíg össze nem szúrják a kis testét. És hogy azt parancsolod, fürdess meg Octavian vérében, mert egy ártatlan gyermek vére varázslat a Domb alatt."
      Szerintem ez eléggé, hmm, hogy is fogalmazzak... olyan "gonoszul" hangzik...

      Törlés
  2. Ez kapcsolat gyanús :)))

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets