Blogger Widgets

2013. október 23., szerda

Hamuváros hírek


Sziasztok!

A Hollywood Reporter friss híreket szállított nekünk a Hamuváros filmmel kapcsolatban. A teljes cikket itt olvashatjátok, és összefoglalom a hírt, illetve Martin Moszkowicz részeit szó szerint fordítom. 

Tehát a Csontváros a nyitóhétvégén sem szerepelt valami fényesen, összességében is keveset hozott Amerikában. A film 60 milliós költségvetéséhez képest mindenképpen keveset hozott vissza, bár a friss hírek szerint az egész világon már elérte a 100 milliót, ez kevesebb, mint amire a Constantin számított. Mivel ez nem mind haszon, hiszen ebből megy még a moziknak és a forgalmazóknak is. 

Erről Martin Moszkowicz, a Constantinos producer a következőket mondta:

"A rajongói visszajelzések, amelyeket a blogszférából, illetve a többezer levélből kaptunk, megadták a lökést, hogy folytassuk. Ez elképesztően pozitív, szemben sok más YA filmmel. Próbálunk rájönni, mit csináltunk rosszul az első film esetében, főleg a pozicionálás és a marketing területén, és hogy milyen változtatásokra lenne szükség. Nagyszerű emberekkel dolgozunk, hogy új pozíciót adjunk a sorozatnak."

Moszkowicz elmondta, hogy az egyik probléma az lehetett, hogy túlságosan szűkre szabták a marketinget, kifejezetten a tinikre fókuszálva, miközben Cassandra Clare rajongó sokan huszonévesek vagy idősebbek. 

Állítólag a koncepciónak megfelelően újragondolják a forgatókönyvet, átveszik a castingot és a filmhez szükséges stílust is.

Mindenesetre úgy tűnik, hogy lesz film, és már jövőre számíthatunk a munkálatokra. 

15 megjegyzés:

  1. akkor van remény...

    VálaszTörlés
  2. De ugye a színészeket nem fogják leváltani? Mert volt valamikor arról is szó :$

    VálaszTörlés
  3. Hát igen ha már elkezdtek egy folyamatot nehogy már leváltsák a színészeket. Nekem tetszett film bár elütött jócskán a könyvtől. Legalább is nekem.

    VálaszTörlés
  4. Akkor buknák be jócskán ha a Hamuvárosban már Lily, Jamie, Robert és a többi szinész nélkül folytatnák. Nélkülük már nem lenne az igazi, és ezt remélem tudják a készítők is.. Reménykedem, hogy megmarad a józan eszük. :)

    VálaszTörlés
  5. Deszy! Sajnos a film még a 100 milliót sem érte el világszinten, csak 80.165.421 milliót! A box office mojo mindig hiteles számokat ír: http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=mortalinstruments.htm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mármint 80.165.421 dollárt!

      Törlés
    2. Az infót az alapján fordítottam, amint Martin Moszkowicz mondott. És amúgy ezen az oldalon sem mindig frissítik az összes ország bevételét. Az amerikaiban nagyon pontosak, a külföldiben nem mindig.

      Törlés
  6. Szerintem nagyon jól sikerült a film. Nekem nagyon tetszett. A baj szerintem az volt, hogy túlságosan beharangozták és ezáltal többet vártak a filmtől.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem inkább az Volt a probléma, hogy csak azok értik a filmet, akik a könyvet is olvasták. A barátom nem talált összefüggést semmiben, fontos részletek ki lettek hagyva és meg lettek változtatva, ami miatt a Hamuváros fele is értelmetlen lesz, ha nem írják újra az egész könyvet.
      Még lehet, hogy ha megjelenik DVD-n kult film lesz belöle, Volt már ilyenre példa

      Törlés
    2. Én is a filmet láttam először mégis megértettem :) Szerintem az eleje (ugye ki kicsoda) volt zavaros pont úgy ahogy minden filmnél. De mondom a filmet láttam először és olyan szintem beleszerettem hogy 9szer megnéztem és az összes könyvet elolvastam <3

      Törlés
  7. Jó hírek!

    Remélem a Hamuváros azért már jobb lesz. Nekem csak az nem tetszett a Csontvárosban ,hogy összeszűkítettek mindent az intézetbe! És ez nagyon nem tett jót a filmnek! (Legalábbis ez az én véleményem) Az oké ,hogy be kell sűríteni 2 órába de akkor máshogy...

    VálaszTörlés
  8. Ez jó hír. Nekem a inkább a forgatókönyvvel volt bajom néhol. Egy két jelenetnél csak úgy néztem, hogy ezt most mért? És persze a központi csavar ellövése... Meg még néhány apró dolog, kis semmiségek. De úgy egészében nagyon tetszett. Jó lenne, ha folytatnák .

    VálaszTörlés
  9. Na, ez meglepően érett és normális hozzáállás, komolyan fejet hajtok előttük. Remélem, hogy mások is tanulnak a hibáikból. mert például a Vampire Academy is ugyanebbe a kútba készül fejest ugrani; a lelkesedés megvan, de rossz az egész nézőpontjuk... Nagy üzlet a YA, csak Hollywoodnak még meg kell tanulnia használni :)

    VálaszTörlés
  10. én ezt olvastam a starity.hu honlapján, Martin Moszkowicz nyilatkozata: "2014-ben kezdjük el a Hamuváros forgatását. A több ezer rajongói levél és email arra ösztönzött minket, hogy folytassuk a Csontvárost. Viszont nem vagyunk vakok, tudjuk, hogy a Csontváros nem talált olyan széleskörű közönségre, mint amilyet reméltünk, ezért elemezzük, mit csináltunk rosszul az első forgatásánál és korrigáljuk a hibákat, hiszen egy remek stáb és színészi csapat gyűlt össze.”
    Tehát ezek szerint a színészek maradnak azok, akik az első részben is szerepeltek. Ami jó :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez ugyanaz, amit én is írtam, csak másik fordításban...

      Törlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets