Készült egy kis interjú Jeffel, a Pajesz Pasival. Aki esetleg nem tudja, ki ő, annak majd a cikkből kiderül:
A várva várt The Mortal Instruments:
City of Bones (A végzet ereklyéi: Csontváros) forgatása alatt a
rajongók bármilyen kép után kutattak az interneten a
szereplőgárdáról, a stábról és a Screen Gems film
forgatásáról.
A rendező, Harald Zwart és az írónő,
Cassandra Clare nagylelkűen osztották meg a híreket és képeket,
amiket tudtak, de egy ember gyorsan valószínűtlenül népszerű
téma lett a szenvedélyes rajongók körében. Jeff a projekt
rendezőasszisztense gyakran tűnt fel képeken, és egyedülálló
és nagy méretű pajesza miatt könnyű volt rá emlékezni. Egy
ponton „Pajesz Pasi” trenddé vált Twitteren is. A rajongók
egyre kíváncsibbak lettek.
Mit is tudunk Jeffről, a Pajesz
Pasiról? Cassandra Clare beszélgetett vele, amikor Torontóban járt
és a beszélgetésük egy részét feltette a Tumblr oldalára. De a
rajongótábor többet akart. Ki Jeff, a Pajesz Pasi és milyen volt
számára a The Mortal Instruments: City of Bones forgatása? Én
most megadom nektek a Kérdezz-Feleleket, amire olyan rég vártatok.
Mesélj nekünk az igazi munkádról,
amikor nem a képeken tűnsz fel a lenyűgöző The Mortal
Instruments: City of Bones szereplőgárdával?
Az igazi munkám az, hogy ott legyek a
képeken a szereplőgárdával! Nos, igazából a munkám nagy
részében ott van a szereplőgárda, gondoskodnom kell róla, hogy
készek legyenek a képekre. A rendezőasszisztens vagyok, aki ott
van mindig, ahol a színészek lakókocsijai állnak és ahol a
hajukat, sminkjüket csinálják. Ez a hely általában kicsit arrébb
van, mint ahol a tényleges forgatás zajlik. Ez azt jelenti, hogy
valakinek kell lennie, akik a két világ között tartja a
kapcsolatot, és informálja azokat, akiknek szüksége van rá. Ez a
munkám legfontosabb része, kommunikálni a forgatási helyszín és
a tábor között és vice versa. Amolyan logisztikai ember vagyok.
És a dolog még mondénabb oldalán, sok papírmunkám is van,
beleértve például, hogy kitöltsem az összes színész
időbeosztását is.
Milyen érzés, hogy amolyan celebbé
váltál a The Mortal Instruments rajongók között?
Megtiszteltetés, hogy mind ekkora
érdeklődéssel fordultok felém, és próbáljátok megérteni a
pajeszom méretét. Amiről szólva...
Mi volt az inspiráció a
pajeszodra?
Nem mondanám, hogy valami inspirálta
volna. Hacsak nem a kényszerűség. 12 éves korom óta van valami
szőr az arcomon. Volt kecskeszakállam, bajszom, különböző
méretű és alakú pajeszom. Nincs túl sok időm aludni (általában
4 vagy 5 óra egy éjszaka) a munkám miatt, ezért borotválkozni
sem, így lett a pajesz, ahogy lett... Kevesebb részt kell lenyírni.
És azért is növesztem, mert ez végül is egy vérfarkasos film.
Mit szeretsz a legjobban a
forgatáson?
Az első és legfontosabb, hogy
szeretek Torontóban dolgozni a filmesekkel. Kicsit olyanok vagyunk,
mint egy nagy család, különböző stílusúak és személyiségek.
Azért is nagyon hálás vagyok, hogy ilyen nagyszerű
szereplőgárdával dolgozhatok, akiket Harald Zwart, Robert Kulzer,
Don Carmody és Martin Moszkowicz hoztak a Mortal Instruments
családba.
Rajongója voltál Cassandra Clare
könyveinek azelőtt, hogy elkezdtél dolgozni a forgatáson? Volt
bármiféle elképzelésed arról, hogy milyen népszerű a sorozat,
mielőtt belekerültél?
Nem igazán tudtam semmit a sorozatról,
mielőtt elkezdtük ezt a projektet. Inkább afféle Jay McInerney,
Isaac Asimov, Jim Thompson fajta olvasó vagyok. Mielőtt dolgozni
kezdtem volna ezen a filmen, egy barátom mesélt nekem néhány
dolgot a könyvekről, és azután még jobban érdekel a projekt.
Most, hogy láttam, hogy a rajongók mennyire szeretik a könyveket,
és találkoztam Cassandra Clare-rel, tudom, hogy legalább az első
részt el fogom olvasni tiszteletből, miután vége a forgatásnak.
Mi jelenti a legnagyobb kihívást a
munkádban?
Két dolog között hezitálok:
1) Koordinálni az összes változást
a hajakban, jelmezekben a sok különböző jelenethez a sok
különböző szereplővel.
2) A nagyétkű (ez valószínűleg
meglepne titeket) jól tápláltan és boldogan tartani.
Mit gondolsz, a forgatással
kapcsolatban mi az, ami a leginkább meglepné a rajongókat?
Sokkal gyorsabban zajlik az egész,
mint amit láthattok a forgatás széléről nézve. Egy nap
általában 20-50 alkalommal mozgatjuk a kamerát. Ez azt jelenti,
hogy változtatjuk a fények beállításait is. Változtatjuk még a
színészek kosztümjeit és haját, egy nap háromszor-ötször is.
Annak megfelelően, hogy hogy kell kinézniük, ez egy nap 15 perctől
órákig is tarthat.
Mikor hallottál először a
népszerűségedről a rajongók körében és hogy fogadtad?
Először Ms. Collinstól hallottam a
harmadik vagy a negyedik forgatási napon. Kicsit összezavart
elsőre, hogy a rajongók miért érdeklődnek irántam annyira, de
aztán kicsit több értelmet nyert, amikor rájöttem, hogy közel
vagyok a szereplőkhöz, ahogyan a rajongók is szeretnének.
Mit szeretnél üzenni a The Mortal
Instruments rajongóinak?
Köszönjük a rajongóknak, hogy ilyen
elképesztően lelkesek és megadják a lehetőséget nekünk, a
filmkészítőknek, hogy elkészítsük a filmet, amit reményeink
szerint látni akartok.
Aki még többet akar tudni Pajesz Pasiról, kattintson a Pajesz Pasi címkére az oldalon, több posztban is szóba került már az oldalon.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése