Blogger Widgets

2013. december 12., csütörtök

Én és Cassie - Cassye története




Egy nap anyukám meglepett egy könyvvel. Egy Edward-korabeli fiú volt rajta. Az író Cassandra Clare. A címe Az Angyal.
Nem ismertem, így kicsit vonakodva kezdtem bele. Ahogy haladtam benne egyre jobban megtetszett.. Utána sorban megvettük az összes többi részt. Bevallom beleszerettem.
Cassie könyvei sorsfordítóak voltak. Sokkal toleránsabb és elfogadóbb lettem. Nekem Cassie nem csak egy újabb remek élményt adott, hanem szinte egy új életet.. Nem sokszor találkozok olyan íróval akinek minden könyve olyan fordulatot és olvasási élményt nyújt mint Cassandráé. És ha ez még nem lenne elég. A könyveinek köszönhetően új barátokra találtam. Rátok, Árnyvadászokra, a HunKlávéra.
Ha egy Cassandra könyvet olvasol észreveheted, hogy olyan mintha egy filmet néznél. Látod a szereplőket és velük együtt érzed át az életüket. Egy kicsit ezáltal mi is Árnyvadászok lehetünk.
Cassie könyvei ösztönözték a fiatalok ezreit arra, hogy több száz oldalt olvassanak, úgy,hogy élvezzék is. És ez nagyon ritka. Sokan ellenzik az ilyen fantasy könyveket, de arra nem is gondolnak, hogy az olyan írók mint Clare, Meyer és Fitzpatrick megszerettetik a gyerekekkel az olvasást. Én a Vörös Pöttyös könyveknek köszönhetem az olvasási szenvedélyem. Bevallom: könyvfüggő vagyok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets