Blogger Widgets

2012. november 21., szerda

150.000!!! - Meglepetés

Sziasztok!

Bizony, megvan az oldalon a 150.000 látogatás! Nagyon szépen köszönöm mindenkinek, aki járt az oldalon, és remélem, lesz ez még ennél több is. :)

Ígértem meglepit erre az alkalomra. Nos, nem tudom, mire számítottatok, de a meglepi:

http://pinterest.com/shadowhunterhun/


Igen, ez egy Pinterest oldal. Méghozzá a bloghoz tartozó Pinterest oldal. Szerettem volna, ha van egy galériaszerűségünk, amibe össze tudjuk gyűjteni a képeket, és így könnyebben vissza tudjuk keresni őket. Hiába fenn például az oldalon a forgatási képek zöme, nagyon nehéz megkeresni őket, és a legtöbb esetben több posztban találni csak rájuk.

Mivel konkrét galéria készítése a képességeimet sajnos meghaladja, a Bloggerhez pedig nem tartozik ilyen funkció, végül a Pinterest mellett döntöttem. Nem tudom, mennyien ismeritek, de szerintem egy jó kis oldal, ahol könnyen el lehet igazodni, és pillanatok alatt meg lehet osztani képeket és videókat. 

A képeket mappákba rendezve találjátok meg. De úgyis mindent észre fogtok venni. :)

A dolog érdekessége - és ezért is használtam az előbb többes számot -, hogy egy-egy mappához meg tudok adni magamon kívül más szerkesztőket is. És arra gondoltam, hogy bizonyos mappákat megnyitok a köz előtt! :)

Az eddigiek közül ilyen lesz az összes színész és filmkészítő mappája, az Aláírások, a Keep Calm, a Rúnák, a Never Trust a Duck, a Végzet ereklyéi, a Pokoli szerkezetek, a Dark Artifices és a Vegyes mappa. Szerintem elég értelemszerű, hogy ezekbe a mappákba milyen képek kerülnek. :)
Arra kérek mindenkit, aki szeretne részt venni ezeknek a mappáknak az alakításában, írja meg, hogy melyikekben pontosan, és küldje el az email címével együtt a mihoczym@freemail.hu címre. Igyekszem minél gyorsabban felvenni mindenkit az adott mappához. Ez természetesen semmilyen kötelezettséggel nem jár, akkor és annyit oszt meg mindenki, amikor és amennyit tud.
Viszont a jelentkezőket tényleg arra kérem, hogy csak az adott mappához illeszkedő témájú képet osszanak meg abba a mappába. (Minden mappához írok egy kis tájékoztatót a leírásába, hogy milyen képek kerülnek oda, kéretik elolvasni! :D Kivételt képeznek a színészek mappái, ez értelemszerű. Ehhez annyi megjegyzést fűznék itt, hogy ha lehet, ide csak olyan képeket osszunk meg, amelyek nem a Csontváros filmből vagy annak forgatásáról származnak. Minden más film, esemény stb. játszik.) Tartsuk tiszteletben egymás munkáját is! Ha valaki feltűnően nem alkalmazkodik ezekhez a "szabályokhoz", annak a kitiltására fenntartom a jogot.

Remélem, mindenki élvezni fogja a pinelést! ;)

Ja, és érdemes visszanézni a forgatási fotókat szerintem, így, hogy már láttuk a jeleneteket, egészen más élmény. :)

A képekhez egyébként kommentelni is lehet, hajrá! Persze csak kulturáltan, ha kérhetem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets