Blogger Widgets

2012. november 18., vasárnap

Hodge? o.O

Sziasztok!

Az egyik harcjelenettel kapcsolatban kérdezte tőlem valaki, hogy kik harcolnak. Én pedig nyugodtan válaszoltam rá, hogy az Jace. De most visszanéztem az előzetest lassítva (bizony, mindenkinek ajánlom, egészen más :D), é s bizony az nem Jace. És ami ennél is meglepőbb az az, hogy ki is valójában: Hodge. 



Hodge és egészen konkrétan Blackwell az ellenfél.


És nem tudok nem azon gondolkozni, hogy azok a lángok... Azok Izzy lángjai? Mert a háttér ugyanaz...


És Hodge ráadásul még egyszer felbukkan, amit szintén nem vettem észre, hogy ő az.


Ez valószínűleg a Hodge-Blackwell párbaj végkifejlete.

Azt is tudjuk, hogy Izzy a film vége felé használja a lángszórót. (Legalábbis ezt mondta Harald Zwart.) Akkor itt mégis mi történhet?

1 megjegyzés:

  1. Én is egyből Hodge-ot gondoltam, de nem voltam benne biztos, ezért kérdeztem meg. És azon is filóztam, miért harcol??? o.O

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets