Blogger Widgets

2012. szeptember 11., kedd

Kinek állt jobban?

Sziasztok!

Azt talán kis túlzás állítani, hogy új rovat van születőben, de az biztos, hogy még több ilyen poszt várható. :)

Hogy milyen? Tudjuk, hogy bizony előfordul, hogy hírességek ugyanabban a ruhában jelennek meg egyes eseményeken. (Az, hogy ugyanakkor veszik fel a ruhát, elég ritka, de két különböző eseményen elég gyakori.)

Nincs ez másként Lily Collinsszal sem.

Itt például Kristen Stewarttal viselt egyforma ruhát, bár persze más kiegészítőkkel. A kérdés pedig adott. Kinek állt jobban?

Amúgy is fel kell készülnünk az ő összehasonlításukra, hiszen a Csontvárost már most a Twilighthoz mérik. És még egy közös pont van: Hófehérke. 



10 megjegyzés:

  1. Bocs, de szerintem egyikőjüknek sem állt igazán jól... Maga a ruha fazonja sem tetszik, olyan "elől deszka, hátul léc" csajokat csinált belőlük. Szóval, én inkább kérem a következőt!:D

    VálaszTörlés
  2. Szerintem ez Kristennek jobban áll, mert Lili nagyon, de nagyon vékonynak tűnik benne.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem ez inkább Kristen stílusa, neki jobban ál az a "vagány csaj" stílus. Lilynek inkább a nőiesebb ruhák állnak jól.

    VálaszTörlés
  4. Úgy látom, ez nagyjából egyöntetű. :)

    VálaszTörlés
  5. Kövezzetek meg, de Kristen-re szavazok a kinek áll jobban a ruha versenyen!! :D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kövezünk meg. xD A legtöbben egyetértenek veled. :D

      Törlés
  6. egyértelműen Lily.(szerintem)

    VálaszTörlés
  7. egyértelműen Lily.(szerintem)

    VálaszTörlés
  8. bár lehet hogy csak azért, mert teljesen elvakult tmi fan vagyok...:D

    VálaszTörlés
  9. Kristen-en egy kicsit jobban áll ez a ruci, Lily meg jujujujjj... nagyon rosszul néz ki benne. O.o

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets