Blogger Widgets

2013. szeptember 29., vasárnap

Változások


Sziasztok!

Ígértem, hogy írok, ha elkészül a felső menüsor, bár azt is hozzátettem, hogy a feltöltés valószínűleg tovább tart majd. 

Na, a felső menüsor azt hiszem, készen van, bár vannak még üresek. De azért nézzük át egyesével az új menüpontokat és a változásokat:

  • Az írónő menüpont előrébb került, ahogyan az Árnyvadász világról szóló is. Mostantól a sorozatok menüpontjai előtt találjátok őket.
  • A TMI, a TID és a TDA után saját menüpontot kapott a két másik bejelentett Árnyvadász sorozat is: a TLH (ennek még nem tudjuk a teljes címét) és a The Wicked Powers. Egyelőre ezek még alakulni fognak, ahogyan a TDA is, igyekszem összegyűjteni róluk az eddig nyilvános információkat, amiket Cassie elárult.
  • Külön menüpontot kaptak a Kiegészítő kötetek, itt megtaláljátok majd a Bane krónikákat, a filmmel kapcsolatos könyveket, a Shadowhunters and Downworlders esszékötetet illetve a Shadowhunter's Codexet, illetve a nem hivatalos kiegészítő könyveket. Reményeim szerint ha egy helyen lesznek a kiegészítő kötetekről az információk, akkor mindenki könnyebben átlátja majd őket, és el tudja dönteni, hogy melyikre vágyik, és nem lesz kavarodás, hogy mi regény és mi nem.
  • A Képregény és a Hangoskönyv menüpontok is új helyre kerültek, ezenkívül a Hangoskönyv menüpont formátuma kissé változott, mostantól nem csak a Hangoskönyvek címkére irányít át, hanem megtaláljátok az összes eddig megjelent regényből készült hangoskönyvet és rögtön meg is hallgathatjátok őket. 
  • Az eddigi A film menüpont mostantól a Csontváros film nevet viseli, és csak az első filmre vonatkozó infókat találtok meg benne.
  • Saját címkét kapott a Hamuváros film és Az angyal film. Ezekről egyelőre kevés infónk van, de ezeket már megtaláljátok a menüpontokra kattintva.
  • A Magyar vonatkozások menüpont megmaradt, csak új helyre költözött. Ezután is itt találjátok meg az olyan érdekességeket, amelyek azzal kapcsolatosak, ha a magyarok vagy Magyarország megjelenik valamelyik történetben. Illetve a magyar megjelenéssel kapcsolatos érdekességekről írt cikkek is itt vannak, illetve a Kamper Gergellyel, a fordítóval készített interjúk.
  • Az Extrák menüpont változatlan, érdekességek, rovatok, órarendek, stb.
  • A Letöltések menüpont teljesen új, de mielőtt még azt hinné valaki, nem illegális letöltésekre kell gondolni. Ide fogom feltölteni némelyik kimaradt jelenetet és extra novellát letölthető formátumban, illetve az egyes könyvekből vett hivatalos részleteket is elérhetitek majd innen. Esetlegesen számíthattok még a jövőben letölthető képekre és egyéb érdekességekre.
  • A Fanfic menüpont változatlanul működik tovább.
  • A GYIK új menüpont, egyelőre üres. Ide fog felkerülni néhány kérdés és válasz, amelyeket gyakran feltettetek már nekem. Ha esetleg van valami kérdésetek, nyugodtan írjátok meg!
  • Új menüpont az Elérhetőségeink. A különböző közösségi oldalak linkjei kerülnek majd ide, amelyek az oldalhoz tartoznak, illetve az e-mail cím, amelyen el tudtok írni. Ezenkívül itt lesz majd az általam és Ramóna által szerkesztett más blogok és oldalak listája is.
  • A Bannerek menüpont változatlan.
  • A Közös magyar projektek új menüpontot kaptak. Nagyon büszke vagyok arra, amit együtt elértünk, így úgy éreztem, külön menüpontot érdemelnek a projektjeink.
  • A Könyvajánló rovat szintén külön menüpontot kapott, innen könnyedén elérhetitek majd az oldalra felkerült könyvajánlókat, vásárlási linkkel együtt.
  • Az utolsó menüpont szintén új, erre kattintva megrendelhetitek Cassie bármelyik könyvét a Könyvmolyképző webshopjából, rögtön Cassie könyveihez vezet, így nem kell keresgélnetek őket.

Van még egy újdonság, ami nem a menüpontokhoz kapcsolódik. A Blogarchívum ezentúl nem havi bontású, hanem heti. Ez két okból változott: az egyik, hogy könnyebben visszakereshetőek legyenek a posztok, másrészt így a főoldal betöltésekor kevesebb a link, és talán kicsit gyorsabb lesz a betöltődés. 

Várom a véleményeket, javaslatokat!


3 megjegyzés:

  1. Szia, kedves Deszy! :D
    Nagyon örülök hogy fejleszted az oldalt, profi módon rendezgeted a dolgokat, le a kalappal :D Csak szólni akartam hogy a The Wicked Powers fület elírtad twD re tvP helyett, aminek nagy valószínűséggel a vámpírnaplókhoz lesz köze :D nem akarok tolakodónak tűni vagy beszólni, csupán jót mulattam rajta, és gondoltam szólok :D
    mégegyszer: csodálom az elkötelezettséged amivel ezt a blogot vezeted :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Közben a komment olvasása előtt észrevettem és javítottam, de köszönöm, hogy szóltál! :) Viszont a Vámpírnaplók dolog eszembe se jutott, hogy emiatt rontottam el, de igazad lehet. Pedig nem vagyok akkora TVD rajongó.
      És nagyon szépen köszönöm, örülök, hogy így gondolod, jó érzés volt olvasni!

      Törlés
  2. Nekem eddig is tetszett,de csak egyre jobb lesz :) Én nem is tudnék rosszat mondani,hiszen mióta rátaláltam erre az oldalra csak nagyobb fan lettem :) És nagyon örülök hogy mindkét kedvenc sorozatomról(Végzet Ereklyéi,Pokoli Szerkezetek) találok új infókat,híreket...és végül nagyon csodálom amit véghez viszel itt :)

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets