Blogger Widgets

2013. szeptember 29., vasárnap

Szeptember 29. - Heronstairs Nap


Sziasztok!

Cassandra Clare Heronstairs napot hirdetett szeptember 29-re!



Aki esetleg nem tudná, a Heronstairs Will és Jem párosát jelenti (a vezetékneveik összevonásából, HERONdale és carSTAIRS). A kérdésre, hogy miért pont ma és miért pont Heronstairs, megtudhattuk, hogy igazából semmilyen különösebb oka nincs. Mindenesetre Cassie azt mondta, hogy ma csak ilyen posztokat fog megosztani. 

És kaptunk egy ilyet is:

"- Szeretlek - mondta Will. - Kétségbeesetten szeretlek. Nem éreztem még soha így senki iránt, mint irántad. Az irántad érzett szerelmem olyan végtelen, mint a tenger, és mint a sziklák, amiket a hullámok csapkodnak, újra meg újra, mégis hajthatatlanok maradnak. Benned megtaláltam a saját szívem szívét, amiről korábban azt gondoltam, hogy csak az álmaimban lelhetem meg. Soha nem kaphattam volna jobb partnert, hűbb barátot és gyönyörűbb társat. Hagyd nekem legalább egyszer megcsókolnom édes ajkaidat.
Jem felnézett a tűz elől, ahol éppen Churchöt simogatta. Church elaludt, és az összes szőre ide-oda állt. - Azt kívánom, bár abbahagynád, hogy gótikus regényeket olvasol fel nekem - válaszolta. - Az őrületbe kergetnek. 
- A szerelem nemes érzelem - sírta Will, miközben olyan nagy energiával mutogatott, hogy a könyv, amit éppen olvasott, lecsúszott az öléből. Az ő haja is felállt, csakúgy mint Church bundája, mintha csak áramot vezettek volna belé. 
- Nyugalom - mondta Jem, és a hátára hengeredett, onnan mosolygott fel Willre. Church megrándult és szuszogott, aztán a fiú vállához gömbölyödött. - Most olvass nekem valamit, amiben harcjelenet is van, rendben?"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets