Blogger Widgets

2013. április 19., péntek

Árnyvadász tarotkártyák - 2.


Sziasztok!

Megérkezett a 2-es számú tarotkártya is.

Ez a kártya a Főpapnő kártyája. Itt a The Believer, azaz A hívő nevet viseli. Ez hagyományosan egy vallásos kártya. Cristina Mendoza Rosales mexikói Árnyvadász; a Dark Artifices egyik főbb szereplője. Amikor beszéltem mexikói olvasókkal, azt mondták, szeretnének egy mexikói Árnyvadász lányt. Sok helyről kapok ilyen kéréseket, de amikor arra gondoltam, hogy egy könyv LA-ben fog játszódni, ahol ilyen nagy a mexikói jelenlét úgy éreztem, bűn lenne, ha nem szerepelne Cristina.
Sok mexikói olvasót megkérdeztem, amióta írni kezdtem Cristináról, hogy mit szeretnének látni egy mexikói Árnyvadász lányban, és sokan felelték azt, hogy erős legyen a hitében. Szóval Cristina a Főpapnő kártyáját kapta, hogy megmutassuk, erősen hisz az Árnyvadászok hitében. Cristina bölcs; kicsit szégyenlős; vicces; szereti a családját, de nem mindig akarja azt tenni, amit mondanak neki. Hisz az angyalokban. :) Remélem, szeretni fogjátok.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets