Blogger Widgets

2013. február 18., hétfő

A herceg (újra)olvasás!

Sziasztok!

Ugyan A herceg nálunk nem olyan régen jelent meg, de sokan írtátok nekem, hogy szeretnétek angolul olvasni a Clockwork Princesst. A Mundie Moms újraolvasást tart A herceghez, és úgy gondoltam, mi is csatlakozunk hozzá! :D


Minden napra jut egy-egy fejezet a Clockwork Princess angol megjelenéséig, az utolsó két napon pedig még egy-két különlegességgel foglalkozunk. Ezenkívül minden napra lesz majd egy kérdés, amit megvitathatunk az oldalon. :)

A kezdeményezéshez különösen érdemes csatlakozni akkor, ha tudsz angolul, ugyanis a Mundie Moms a kérdésekre rendszeresen válaszolók között kisorsol egy dedikált Clockwork Prince kötetet!

A könyvet természetesen angolul, magyarul vagy bármilyen más nyelven olvashatjátok, ezt rátok bízom. :)

Az újraolvasás minden napján lesz egy poszt az oldalon. Még dolgozom rajta, hogy konkrétan mikről is írjak, mindenesetre valószínűleg lesz egy kis összefoglaló arról, hogy mi is történt az aktuális fejezetben, ha esetleg valami külön érdekesség van benne, azt is megírom, illetve természetesen hozom a Mundie Moms adott napi kérdését, amit az oldalon magyarul is megvitathatunk. :)

Itt a program, egyelőre az angolul:


February:
20th: Prologue
21st: Chapter 1, The Council Chamber
22nd: Chapter 2, Reparations
23rd: Chapter 3, Unjustifiable Death
24th: Chapter 4, A Journey
25th: Chapter 5, Shades of the Past
26th: Chapter 6, In Silence Sealed
27th: Chapter 7, The Curse
28th: Chapter 8, A Shadow on The Soul

March:
1st: Chapter 9, Fierce Midnight
2nd: Chapter 10, The Virtue of Angels
3rd: Chapter 11, Wild Unrest
4th: Chapter 12, Masquerade
5th: Chapter 13, The Mortal Sword
6th: Chapter 14, The Silent City
7th: Chapter 15, Thousands More
8th: Chapter 16, Mortal Rage
9th: Chapter 17, In Dreams
10th: Chapter 18, Until I Die
11th: Chapter 19, If Treason Doth Prosper
12th: Chapter 20, The Bitter Root
13th: Chapter 21, Coals of Fire
14th: Notes on Tessa's London, Will's Letter and other Extras found with CP
15th: Wrap up & our predictions for Clockwork Princess


Ha szeretnétek részt venni a Mundie Moms sorsolásán is, akkor töltsétek ki az adatlapot itt. Illetve majd ne felejtsetek el kommentelni a Mundie Moms oldalon is, a linket majd igyekszem mindig hozni. :D

2 megjegyzés:

  1. Én karácsony után pár nappal kaptam a Clockwork Prince-t és már olvastam is kétszer. Meg a Clockwork Angel-t is... Imádom azokat a könyveket!
    Lehet, hogy csatlakozok hozzátok, bár ha olyan kedvem van, képes vagyok 3-4 fejezetet elolvasni egy nap. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg olyan leülök és egyben elolvasom az egészet típus vagyok, de most ezt is kipróbálom. Még soha nem olvastam így könyvet. :D Meg legalább gyúrunk a Csontváros újraolvasásra, ami a film előtt lesz, és már nagyon készülök rá. :))

      Törlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets