Blogger Widgets

2013. augusztus 27., kedd

Interjú Godfrey Gaoval


Sziasztok!

Regina fordításának hála - akinek ezúttal is nagyon szépen köszönöm - íme egy interjú Godfrey Gao-val. Forrás: http://themortalinstitute.blogspot.hu/2013/08/exclusive-godfrey-gao-talks-boxers.html





EXKLUZÍV: Godfrey Gao a boxerekről, Kevin Zegers bosszantásáról és a Nagyszerű Magnus Bane-ről beszél

Magnus Bane besétál a szobába és leül melléd. Mit mondanál? Hogy reagálnál? Miket kérdeznél tőle? Miután megnéztük A Végzet Ereklyéi: Csontvárost, leültünk néhány másik TMI szuperbloggerrel, Katie-vel a Mundie Moms-tól, Kristennel a TMI Movie News-tól és Erinnel a Fangirlish-től, hogy interjút készítsünk a színésszel, aki életre kelti Brooklyn Főboszorkánymesterét, Godfrey Gao-val.

Katie, Mundie Moms: A saját kis boxeredben mászkáltál az egész Magnus Parti jelentben. Milyen volt?
Godfrey: Mikor elmentem az első forgatási napra, először ruhapróbára kellett mennem, igaz? Először azt mondták: „Tehát viselni fogod ezt a szép szürke bársonyblézert.” én helyeseltem, hogy oké, szuper, aztán: „Tessék, itt egy szép ing is hozzá néhány nyaklánccal meg kiegészítővel.” oké, király, jól hangzik. Aztán jobbra pillantottam és megláttam egy rakat boxert (felnevet) és alsóneműt, egyszerre meg is kérdeztem: „Ez meg mi?” erre azt felelték: „ Hát, igen, ezek az alsók, amiket a jelentben fogsz viselni.”Azt mondtam, rendben van. Volt néhány, amin szívek voltak meg néhány, amin… nem is tudom, nagyon durva volt. Ott volt egy egész rakat boxer, ő pedig azt akarta, hogy válasszak, amelyik csak tetszik . Megkérdeztem, mi van, ha mmm egyik se tetszik. Ekkor lépett be a rendező, és azt mondta: „Ezek az alsók túlságosan passzolnak a felszereléshez. A boxer megy a blézerhez, meg minden máshoz az cipőkkel együtt. Felszerelésnek tűnik. Valami sokkolót szeretnék, tudod? Hogy mikor az emberek látják a jelenetet, megdöbbenjenek, hogy „Ó, nincs rajta nadrág.” Aztán Harald azt kérdezte: „ Figyelj, um, Godfrey, mi van ma rajtad?” „Ööö csak egy sima, alsógatya. Kicsit talán túl feszes is, és öööö szürke.” feleltem.  Erre Harald megkért, hogy vegyem fel hozzá a többi jelmezt, mert látni akarja. (ismét nevet) Az első napom volt a stúdióban, és körülbelül 10 ember elé kellett járulnom; producerek, Harald, és tudod, az öltöztetők. Csak álldogáltam ott, hogy tessék, itt van… itt a szürke alsógatyám.  Harald felkiáltott: „Igen! Ez az! Használjuk ezt!” Én meg majdnem felkiáltottam, hogy ez most komoly? Emlékszem, hogy el kellett mennem a producerrel forgatni ebben a vacakban, és mindenki csak nézett, hogy „Ó, oké, persze. Amit csak akarsz, Harald. Jól néz ki.” És végül ennél kötöttünk ki. Ez volt az első jelenetem Magnus Bane-ként, és nagyon durva volt.

Amber, The Mortal Institute: A rajongók érzik, hogy te egy vagy a legszeretettebb és legfontosabb karakterek közül az Árnyvadász világban. Mit gondolsz a rajongók reakcióiról azzal kapcsolatban, hogy te lettél Magnus? Mellyire vagy izgatott, hogy továbbra is a franchise része vagy?
Godfrey: Nagyon izgatott vagyok. Nagyon izgatott. Megdöbbentett, hogy ennyi követője és támogatója van a filmnek, és a karakteremnek, Magnusnak. Köszönetet szeretnék mondani a rajongóknak és az embereknek, akik ezt az egész sorozatot és ezt a filmet támogatják. Eléggé izgatott vagyok emiatt a film miatt, és még inkább a következők miatt. Örülök, hogy minden ott van, ahol lennie kell. Durva, hogy a film még ki se jött , de már annyi ember, beszél erről, tudod, és alig várják, hogy láthassák. Szóval csak élvezem a munkát és élvezem az első hollywoodi filmemet és, hogy ennek az egésznek a része lehetek. Nagyon kitüntetett darabja vagyok ennek a projektnek. Remélhetőleg hosszú ideig lehetek benne.

Kristen, TMI Movie News: Felkészültél, hogy visszatérj a Pokoli szerkezetekben?
Godfrey: Persze. Remélem, igen.

Kristen, TMI Movie News: Fel voltál készülve a csillámporra?
Godfrey: Igen, teljesen felkészültem, bár ez nagyon vicces volt számomra. Még sosem csináltam ilyesmit az öltözékemmel. Egy kis időbe telik, míg az emberre felkenik ezeket a cuccokat. A csillámport, a szemfestéket, a szemhéjpúdert és a körömlakkot. Vicces volt.

Kristen, TMI Movie News: Előfordult, hogy valami baleset folytán ebben mentél ki Toronto utcáira?
Godfrey: Igen, az első nap, forgatás után. A felvétel után rajtam maradt az egész cucc, és miközben mentem vissza a hotelbe, akkor esett le. „Uh, talán le kellett volna mosnom? Mert lehet, hogy az emberek az előtérben meg fognak ijedni.” gondolkodtam (nevet). Tudod, ha úgy mentem volna be. De igen, azután midig lemostam őket, miután végeztem a munkával. Elvégre nem aludhatok így? Élveztem, vicces volt. Alig várom, hogy újra Magnus lehessek. Hogy újra rám kenjék azokat a cuccokat.

Kristen, TMI Movie News: Magnus melyik tulajdonsága fogott meg leginkább? Mit szeretsz a legjobban benne?
Godfrey: Eléggé hivalkodó figura. Egy másik sorozatbeli karakterhez nem tudnám hasonlítani. Természetesen partikat tart. Ez számomra új, még sosem alakítottam ilyesvalakit a karrierem során. Szóval vicces volt, ő egy nagyon vicces karakter és nagyon élveztem a felszerelését és a jelenlétét. Ahogy a partijain viselkedik, és hogy nem veti meg az italt talán? Vagy azt, hogy ő egy partiállat. Ezt nagyon szeretem benne. És különösen az öltözködési szokásait. Nagyon szuperek voltak. Főleg a boszorkánymester ruha. Az is szuper.

Erin, Fangirlish: Reméled, hogy legközelebb nadrágot is viselhetsz?
Godfrey: Igen, remélem. Remélhetőleg ezúttal lesz néhány nadrágjuk a számomra. Igazából, ha szabad ezt mondanom, a boszorkánymester ruha az nem volt semmi számomra az egész um cucc miatt, ami alatta volt. Olyan volt, mint egy hogy is hívják? Fűző. mint egy fekete, bőr fűző, ami körülvette az egészet. Minduntalan a lábam útjába került. Tényleg úgy éreztem magam, mint egy boszorkánymester, tudod. Ebben császkálni nagyon szuper volt. Remélem, kölcsönkérhetem Halloweenre (nevet). 

Amber, The Mortal Institute: Mi van a sebezhetőséggel, az Alec-kel való törődés közben mutattál? Hogy kerültél abba a gondolatkörbe, hogy igazából tetszik ez a srác?
Godfrey: Gondolom, el kellett képzelnem. Um, ez eléggé vicces volt számomra, csak hogy bosszantsam Kevint. Nagyon szerény fiú. De vicces volt. Úgy képzeltem el őt, mintha ő lenne a leghihetetlenebb nő az életemben. (nevet) „Hé, Kevin!”- mondtam neki, és rákacsintottam. Ő meg csak nézett, hogy „Ööööö” (ismét nevet) Oké, erről ennyit. De, tudod, jó móka volt. Egyébként ő is nagyon jó munkát végzett . Nagyon szerénynek tűnt, és úgy nézett rám, mintha azt mondaná:  „Tényleg engem néz?”Szóval nagyon élveztem.

Kristen, TMI Movie News: Jó munkát végeztél a „titkok őrzőjeként” a Csontvárosban. Szerinted többet láthatunk majd téged a Hamuvárosban?
Godfrey: Igen. Sokkal több van a Hamuvárosban és az Üvegvárosban. Szóval, tudod, remélem, én is a része lehetek.

Katie, Mundie Moms: Továbbolvastál a sorozatban? Olvastad a Hamuvárost?
Godfrey: Igen, olvastam a Hamuvárost, és most újra meg újra átnézem, míg a forgatókönyvet várom.

Katie, Mundie Moms: Szeretem azt a jelenetet, amiben Lily-vel vagy, amiben láthatjuk, amikor felfedezi, hogy te vetted meg az anyukája festményeit. Egy személyesebb oldalát mutatja a karakterednek, törődik.
Godfrey: Szeretem azt a jelenetet Lily-vel, mert arról szól, hogy mi történt, még személyesebb szinten Lily karakterével. Olyan, mintha Magnus érzelmileg segítene neki. Szerintem ez szuper, tudod, egy személyesebb szintet kapsz a két karakter között, és megismered a közös történelmüket, és hogy mit miért csinálnak. És tudod, ez egy jó kapcsolattá fejlődik a sorozat során.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets