Blogger Widgets

2013. június 18., kedd

Cassie a jelenetfotókról


Sziasztok!

Annyi minden történt a napokban, hogy néhány dologgal kicsit elcsúsztam. Mindenesetre ezt írta Cassie az új jelenetfotókról:

Elfogult vagyok, de nagyon jól néznek ki! Tetszenek a telített színek a filmben, és a sötétség. A kedvencem igazából az Izzy-Clary kép, mert szeretem ezt a jelenetet, az egy jó jelenet mindkét karakternek, és olyan ritka az ilyen csajos jelenet egy ilyen filmben. 
Az üvegházas jelenet gyönyörű, és nagyon jó látni egy kis Simon-Clary barátságot a Pandemoniumban. Láttam, hogy sokan élveztétek az izmokat a képen, de ahhoz inkább nem fűznék megjegyzést. Sokan kérdeztetek egy Luke-Jocelyn jelenetfotóról: nincs befolyásom a jelenetfotókra, de persze én is szeretném látni őket.


Illetve Cassie írt még az ezek után kapott Jocelyn-Clary jelenetfotóról is:

Az egészet megépítették! Minden igazi - a bútorok, még a gyümölcs is az asztalon. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets