Blogger Widgets

2013. február 14., csütörtök

Cassie kommentje a Magnus kép mellé

Sziasztok!

Na, itt hozom, amit Cassie Magnus képe mellé írt a Tumblr oldalán:

Nos, helló, Magnus!
Magnus, Brooklyn Fő Boszorkánymestere meg ilyesmi.
Dolgok, amiket észrevettem: Nos, ezt a forgatási helyszínt nem láttam, szóval nem fogom azt mondani, hogy tudom, hol van éppen Magnus. De dolgok, amiket tényleg észrevettem: boszorkánymester macskaszemek! Elképesztő ékszerek! Körömlakk és kihúzott szem!
Fontos leckék az életre, amiket ebből a filmből lehet megtanulni: Csak mert az pasinak ki van festve a körme, az nem jelenti azt, hogy nem tudja kiverni a sz*rt is belőled. A nyaklánc egy madárkoponya, ezüstbe foglalva. Azt hiszem, az ital a kezében a partiról származik: az italok különböző színűek, szóval nem ihattunk belőlük, mert szerintem fagyoldó volt a poharakban. Véletlenül ráöntöttem egy kicsit az egyik vámpírra, és egész éjjel ragadt. (Magnus háta mögött láthattok egy világospiros italt, gyertyákkal.)
Köszönjük a Sonynak és a http://instagram.com/mortalmovie oldalnak, hogy ilyen elképesztőek voltak és felvezették a Valentin-napot. Jó Árnyvadászok voltatok? Gondoljátok, hogy megszolgáltatok egy extra ajándékot?



Hát, ami Cassie utolsó mondatát illeti, szerintem ez tuti. A #ShareMortalLove egész héten trend volt, az utolsó napon pedig még a #MagnusBane is. Fanartok ezrei születtek, gyakorlatilag már pár órával azután, hogy felkerültek a képek. A Tumblr-t elöntötték az Árnyvadász világgal kapcsolatos posztok, és igen, IGEN, IGEN, megszolgáltuk. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets