Blogger Widgets

2016. március 24., csütörtök

Magyarul is új borítós Csontváros!


Sziasztok!

Érkezik magyarul a Csontváros az új borítóval! Ismétlem: magyarul is érkezik az új borítós Csontváros!

Katt a képre az előrendeléshez!

-21% előrendelési kedvezmény van rá, ráadásul most akció van a Könyvmolyképzőnél, úgyhogy az összeg 11%-át visszakapod kuponként.

konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/cassandra-clare-a-vegzet-ereklyei-1-csontvaros-7305?ap_id=Deszy

RENDELD ELŐ INNEN! 

FRISS!!!

A többi kötet is várható új borítóval, és a könyvek gerince is olyan lesz, mint a külföldi kiadásé. Tehát ilyesmi:

  

4 megjegyzés:

  1. Én már elő is rendeltem :) már napok óta kerestem a Csontvárost a boltokban, de szinte sehol nem lehet már kapni.
    Egyébként isszerintem ez a borító sokkal-sokkal jobb, mint a magyar :)

    VálaszTörlés
  2. Hello! Esetleg lehet valamit tudni a Lady Midnight magyar megjelenéséről? vagy akár az Árnyvadász akadémia további köteteiről? :) Mellesleg ezek a Csontváros borítók szerintem is csodálatosak:D -Timi

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is szupik, bár a régebbi borítók is fantasztikusak voltak. Egyszerűen csodálatosak.

    VálaszTörlés
  4. Ugy vannak sorban a szereplok hogy :
    Jace
    Clary
    Alec
    Iz
    Simon
    ?

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets