Blogger Widgets

2015. augusztus 22., szombat

Ha valami gyönyörűre vágysz...


Sziasztok!

Egy Árnyvadász valami elképesztően gyönyörűt alkotott. Vett egy szép dalt, ami a Pokoli szerkezetek történetére emlékeztette, és a dalra rajzolt tulajdonképpen egy képregényt, amit ha a dal közben pörgettek, olyan, mintha egy klip lenne. 

Szerintem szuper lett, gratulálok a készítőnek!

Viszont az a helyzet, hogy nagyon sok a kép, ami a főoldalra nem férne ki normálisan, úgyhogy egyelőre beszúrom a dalt és az első képet, kattintsatok a folytatásra, és várjátok meg, míg az összes képet betölti, és utána hallgassátok meg. Megéri!

Ó, és még fontos: SPOILERES a trilógiára nézve!























































5 megjegyzés:

  1. Pár órája megcsináltam belőle a videót:)) Remélem jó lett:)) https://www.youtube.com/watch?v=jxjjlL7wi5M&feature=youtu.be

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó lett a videód :D A képek is nagyon szépek, a dallal együtt pedig teljesen libabőrös lettem, persze jó értelemben. Ez most kedvet adott nekem, hogy újra olvassam a trilógiát. :D

      Törlés
  2. Sziasztok, mentem a sarokba sírni :"D

    VálaszTörlés
  3. Ez olyan gyönyörű volt, tiszta libabőr vagyok. Jajj az angyalra ez olyan szomorú, siratós és mégis olyan jó!!

    VálaszTörlés
  4. Ez olyan gyönyörű volt, tiszta libabőr vagyok. Jajj az angyalra ez olyan szomorú, siratós és mégis olyan jó!!

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets