Blogger Widgets

2015. július 4., szombat

10+1 dolog, amit a CoHF olvasása közben tettem/gondoltam - SPOILERMENTES


Sziasztok!

Tudom, hogy sokan vannak, akik erősek és nem akarnak spoilereket olvasni. Viszont arra gondoltam, talán ők is örülnének, ha megtudnának egy-két spoilermentest dolgot arról, én mit éreztem vagy mit tettem a CoHF olvasása közben. 

1.
Még kb. 100 oldalam volt hátra, és elképzelni nem tudtam, mi történhet még, annyira úgy éreztem, vége. (Tévedtem persze, a legjobb rész még hátravolt.)

2.
Sírtam. Jobban sírtam a Mennyei tűz városán, mint A hercegnőn.

3. 
Azt hiszem, az összes Árnyvadász könyvet tekintve ebben van a kedvenc jelenetem.

4.
Simon bandájának neve üt. Nagyot!

5. 
Van egy dolog a könyvben, aminek az elolvasása közben szerintem mindegyikőtök mosolyogni és fangirlködni fog. Amikor megláttam, büszkeség töltött el, aztán rohantam elújságolni mindenkinek, aki élt és mozgott. 

6. 
Nem halál miatt sírtam nagyon.

7.
A Blackthornok közül többen is feljebb kúsztak a kedvenc szereplőim listáján, nem egy már előrébb van, mint sok TMI szereplő.

8.
Volt egy pont a könyvben, amikor le kellett tennem egy pillanatra, mert annyira felizgatott, amit olvastam, hogy féltem, hogy felébresztem véletlenül a szobatársam. Hajnali háromkor.

9. 
Körülbelül 10 kérdést szedtem össze rögtön magamban, amiket muszáj (volt) megkérdeznem Cassie-től.

10.
Az első olyan könyv (az Üvegváros kivételével), ahol örültem a váltott szemszögeknek. Én jobban szerettem a TMI-nak azt a korszakát, amikor csak Clary szemén keresztül követtük az eseményeket. Ennek a könyvnek viszont nagyon kellett, hogy ennél többet kapjunk.

+1.
Ha rangsorolnom kéne, a számomra második és harmadik legfájdalmasabb jelenet nem is TMI szereplővel történt.

5 megjegyzés:

  1. És mi a legfájdalmasabb jelenet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem az már spoiler lenne. Olvasd el és megtudod :)

      Törlés
    2. Már olvastam. Csak valamilyen másik ember véleményére voltam kíváncsi.:)

      Törlés
  2. És mi a legfájdalmasabb jelenet?

    VálaszTörlés
  3. Nekem ez volt az első a könyvek közül amin sírtam, plusz Hercegnő :) És szerintem is jó volt benne az, hogy nemcsak Clary szemén keresztül láttuk az eseményeket, hiszen egy csomó fontos dolognál ő jelen sem volt. Emma B. kedvenc lett. Alig várom a folytatást, ahol ő lesz az egyik főszereplő *.*

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets