Blogger Widgets

2014. november 7., péntek

Új TDA részlet


Sziasztok!

Cassie megosztott egy újabb részletet a Lady Midnightból!


"- Sok felelősség nyomja most a vállad - mondta Jace Juliannek. - Meg kell bizonyosodnod róla, hogy Emma olyan fickó mellett köt ki, aki megérdemli őt.
Julian furcsán elsápadt. Talán a szertartás hatását érezte, gondolta Emma. Erős varázslat volt, ő maga még mindig érezte, ahogyan az ereiben sistereg, mint buborékok a pezsgőben. De Jules úgy nézett ki, mint akit épp felpofoztak. 
- És mi van velem? - kérdezte gyorsan Emma. - Nekem nem kell megbizonyosodnom róla, hogy Jules olyasvalaki mellett kössön ki, aki megérdemli őt?
- Dehogyisnem. Én megtettem Alecért, és Alec is értem - nos, tulajdonképpen ő először utálta Claryt, de azóta már helyreállt. 
- Fogadok, hogy te se nagyon szeretted Magnust - szólt köbe Julian, még mindig azzal a furcsa, merev kifejezéssel az arcán.
- Talán - felelte Jace -, de soha nem mondtam volna. 
- Mert az bántotta volna Alec érzéseit? - kérdezte Emma. 
- Nem - folytatta Jace -, hanem mert Magnus kalaptartóvá változtatott volna."


Nos, azt hiszem megvan a válaszunk a kérdésre, amire Cassie egészen mostanáig nem felelt: nem csak Emma szereti szerelemmel Julest, hanem minden valószínűség szerint ez fordítva is igaz. 

6 megjegyzés:

  1. ez nem ide tartozik, de nem tudja valaki, hogy mikor fog megjelenni magyarul az árnyvadász kódex?

    VálaszTörlés
  2. Le vagyok maradva.. Ki az az Emma??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyugi, ha elkezded olvasni a Mennyei tűz városát az is kiderül.

      Törlés
    2. És ha sorban olvasod a könyveket, nem maradsz le semmiről.

      Törlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets