Blogger Widgets

2014. július 2., szerda

Lady Midnight részlet



Sziasztok!

Újabb részletet osztott meg Cassie a Lady Midnightból. FIGYELEM! A részlet CoHF SPOILER!!!


Mark feléjük pördült. A szeme vak volt, semmit sem látott. - Idehozod elém az ikreket, és újra meg újra megölöd őket vele. Az én Tyom, ő nem érti, hogy nem tudom megmenteni. Idehozod Drút, és amikor nevet, hogy láthatja a mesebeli kastélyt, amit sövények vesznek körül, átdobod a tüskéken keresztül, amíg össze nem szúrják a kis testét. És hogy azt parancsolod, fürdess meg Octavian vérében, mert egy ártatlan gyermek vére varázslat a Domb alatt.

Ööö, igen, a végét nem igazán értem, kicsit zavaros ez nekem így, ha valaki érti, írja meg. Mindenesetre angolul tudóknak itt az eredeti:

Mark whirled on them. His eyes were blind, unseeing. “You bring the twins in front of me and you kill them over and over. My Ty, he doesn’t understand why I can’t save him. You bring me Dru and when she laughs to see the fairytale castle, all ringed round with hedges, you throw her against the thorns until their pierce her small body. And you bid me wash in Octavian’s blood for the blood of an innocent child is magic under the Hill.”

5 megjegyzés:

  1. Kedves Deszy!
    Örülök, hogy már kapunk részleteket az újabb könyvból, de nem egészen értem. Mi ebben a CoHF spoiler?
    Előre is köszönöm a válaszod,
    Bogi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hát, amennyire értem, a tündérekről van szó és arról, hogy elválasztják a családjától, így inkább kiírtam.

      Törlés
  2. Mitől lett gonosz Mark? A COHF-ben segített azzal, hogy elküldte az üzenetet. Talán megbűvölhették a részletből ez látszik.

    VálaszTörlés
  3. A "land under the Hill" a tündérek birodalmát jelenti, az idézet vége erre utal.

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets