Blogger Widgets

2013. szeptember 16., hétfő

TOP10 poszt


Sziasztok!

Mivel nagyrészt én írom a posztokat az oldalra, ez a poszt elsőre érdekesen hathat, de nálam is vannak posztok, amiket valamiért jobban szerettem írni, mint a többit. 

Összeszedtem nektek 10 posztot az oldalról, amit valami okból különösen szeretek. Általánosságban elmondható, hogy jobban szeretem azokat a posztokat, amelyek esetében kutatnom kell egy kicsit, mert azokban van kihívás és több önállóságot igényelnek. Persze több időbe is telik a megírásuk, úgyhogy ilyenekre mostanában kevesebb időm jutott. 

Mindenesetre egy lista az én kedvenc posztjaimról:

  1. Ave Atque Vale
  2. A parabatai kapcsolatról
  3. Árnyvadász gyerekvers
  4. Összesítő az 5 Árnyvadász sorozatról
  5. Pandemonium
  6. Cassie életéről
  7. Stephen levele Jace-nek
  8. Jace levele Clarynek
  9. Megcsókolva
  10. Forgatási képek vs. kész filmjelenetek 
  11. +1: Pajesz Pasi poszt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets