Blogger Widgets

2013. május 17., péntek

Árnyvadász tarotkártyák - 13


Sziasztok!

Itt egy újabb tarotkártya, ezúttal:


Sebastiané a Halál kártya. A Halál kártyája a tarotban hihetetlen változásokat ígér. Illik Sebastianhöz, aki változást akar hozni az Árnyvadász világba, akármi is történjen. 

Tetszik, hogy Cassandra Jean beépítette a sötét Kelyhet is, és a lócsontvázat, figyelembe véve ezt a bekezdést a Jelenések könyvéből: "És néztem, és megláttam egy sápadt lovat: és annak a neve, aki rajta ült, Halál, és a Pokol követte őt. És megkapták a hatalmat a föld negyedik darabja fölött, hogy karddal öljenek, és éhséggel, és halállal és a föld szörnyeivel." 
(Ööö, ezt én fordítottam, elnézést, ha valami esetleg nem stimmel, nem minden nap fordítok bibliai szöveget, és kikeresni sem erőm, sem időm, sem energiám nem volt. Mindenesetre ez az apokalipszis lovagjaira vonatkozó rész, ha jól gondolom.)

Kiegészítés:
Na jó, mégis kikerestem, mert amúgy érdekel a téma:
"És látám, és ímé egy sárgaszínű ló; és a ki rajta üle, annak a neve halál, és a pokol követi vala azt; és adaték azoknak hatalom a földnek negyedrészén, hogy öljenek fegyverrel és éhséggel és halállal és a földnek fenevadai által."

És igen, ezen most jót mosolyogtam. Mármint a fordítások közti különbségen. xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets